Умови доступу закладу для навчання осіб з особливими освітніми проблемами

В  Решетилівській філії І ступеня ОЗ «Решетилівський ліцей імені І.Л. Олійника Решетилівської міської ради» створені сприятливі умови для навчання учнів  з особливими освітніми потребами забезпечення їх безперешкодним доступом до всіх приміщень  в будівлі, у наявності пандус; у будівлі закладу, де перебувають  учні, є східці для організації безпечного переміщення учнів обладнані поручнями; виконано ремонт туалетів, які є у біля кожної класної кімнати; виконано поточний ремонт класних кімнат, фойє, спортивної зали  та бібліотеки філії.

      Усі основні приміщення закладу мають природне освітлення. Світло на робочі місця падає ліворуч. При оздоблені навчальних приміщень враховано такі вимоги: стіни світлих тонів; меблі, парти – як салатового кольору, так і натурального дерева; класні дошки темно-зеленого кольору, стелі, двері, віконні рами – білі. Розташування меблів і обладнання, декоративних рослин сприяє максимальному використанню денного світла і рівномірному освітленню приміщень.

       З вересня  по травень   у приміщеннях рівень освітлення підвищується за допомогою     штучного освітлення – люмінесцентних ламп. У закладі дотримується повітряно – тепловий режим. Приміщення  обладнані системами центрального опалення та провірювання, що забезпечують сприятливі мікрокліматичні умови внутрішнього середовища. Чистота повітря у закладі забезпечується регулярністю вологого прибирання, використанням всіх видів провітрювання (наскрізне, кутове, однобічне).

          Територія навколо будівлі  підтримуються в належному стані, є велике подвір´я, зелені класи, спортивні майданчики, лавки для відпочинку для учнів та вчителів.

     Заклад повністю забезпечений необхідними навчальними площами

Учням з особливими освітніми потребами у закладі додатково надаються послуги дефектолога та психолога.

Згідно Постанови    КМУ від 14 лютого 2017 року №88     учням з ООП надаються корекційно – розвиткові заняття по 2 години на кожного, що визначені індивідуальною програмою розвитку дитини.