
Програми гуртків
Програма вокального гуртка “Музична мозаїка”
Навчальна програма гуртка “Аеробіка”
Програма гуртка з робототехніки “ReCs – решетилівські конструктори”
Програма театрального гуртка
Програма хореографічного гуртка “Танцювальна мозаїка”
Програма гуртка “МІНІ-ФУТБОЛ”
Програма гуртка “Баскетбол”
ГУРТОК «Аеробіка»
Напрямок гуртка: Фізкультурно- спортивний
Керівник гуртка: Білаш М.Ю…- учитель початкових класів
Завдання гуртка:
- розвиток кондиційних якостей (сили, швидкості, витривалості , гнучкості) та координаційних здібностей.
- Формування знань щодо функціональної спрямованості фізичних вправ, їх ефективного використання для зміцнення здоров’я.
- Формування навичок проведення самостійних занять фізичними вправами.
- Виховання бережливого ставлення до свого здоров’я та здоров’я оточуючих.
- Виховання до інтересу , потреби і звички до занять фізичними вправами.
Заняття проходить як традиційно, так і нестандартно (робота в групах, в парах, цікаві вправи з м’ячами , кругами, вправи на ковриках ).
Особливості гуртка: учні зміцнюють своє здоров’я, поліпшують свою фізичну підготовку.
Хореографічний гурток «Танцювальна мозаїка»
Напрямок гуртка: художньо-естетичний
Керівник гуртка: Ніколаєнко Ю.В. – учитель початкових класів.
Мета гуртка: формування компетентностей особистості засобами хореографії.
Завдання гуртка:
- Пізнавальна компетентність, що забезпечує ознайомлення з поняттями та знаннями;
- Практична компетентність сприяє оволодінню навичками хореографічного мистецтва;
- Творча компетентність забезпечує формування творчих здібностей вихованців у процесі оволодіння хореографічним мистецтвом, розвитком естетичних почуттів;
- Соціальна компетентність сприяє вихованню дбайливого ставлення до надбань світової, вітчизняної культури, цінностей рідного краю.
Особливості гуртка: Фізичний розвиток, профілактика проблем з поставою, проблемами опорно-рухового апарату.
Гурток «Баскетбол»
Напрямок гуртка: Фізкультурно – спортивний
Керівник гуртка: Григоренко В.Д – учитель фізичної культури
Завдання гуртка:
– Формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини збереження та зміцнення здоров’я.
– Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєвого необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності.
– Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя.
– Засвоєння техніки і тактики баскетболу.
– Забезпечення потрібного рівня розвитку кондиційних якостей, координаційних здібностей та можливостей функціональних систем організму.
– Комплекс удосконалення і проявлення в змагальній діяльності різних сторін підготовленості.
Особливості гуртка: Формування усвідомленої потреби у рухової активності і фізичного вдосконаленню, сприяння збереженню та зміцненню здоров’я, набутого знань, умінь, та навичок, гармонійному розвитку особистості.
Гурток «Міні-футбол»
Напрямок гуртка: Фізкультурно – спортивний
Керівник гуртка: Григоренко В.Д – учитель фізичної культури
Завдання гуртка:
– Сформувати загальні уявлення про фізичну культуру і спорт.
– Розвинути основні фізичні якості.
– Виховати позитивне ставлення до занять фізичними вправами.
– Сформувати почуття патріотизму, волі до перемоги, сміливості, наполегливості.
– Організованості і дисципліни.
– Популяризувати здоровий спосіб життя.
Особливості гуртка: Формування у дітей стійкості і мотивації до збереження свого здоров’я, фізичного розвитку та фізичної підготовки через гру у футбол.
Гурток «Основи робототехніки та комп’ютерного моделювання RECS–Решетилівські конструктори»
Напрямок гуртка: науково-технічний напрямок інформаційно-технічного профілю
Керівник гуртка: Коровіна В.О. – учитель початкових класів
Завдання гуртка :
– оволодіння основними поняттями робототехніки, технічного конструювання та моделювання роботів, написання керуючих комп’ютерних програм;
– закріплення та поглиблення вмінь і навичок конструювання роботів з використанням відповідних матеріалів й інструментів; удосконалення умінь і навичок програмування в галузі робототехніки;
– розвиток образного, технічного мислення, проєктування та створення власних комп’ютерних програм та програм керування діючими моделями роботів, розвиток пізнавальної активності, стійкого інтересу до робототехніки;
– впевнене і відповідне застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку, обробки та обміну інформацією під час проєктування роботів; розуміння етики роботи з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо
– створення умов для самореалізації, соціальної адаптації дітей, виховання культури праці, дисципліни, точності й акуратності, вміння працювати в команді.
Особливості гуртка:
залучення вихованців до сучасних технологій конструювання, програмування та використання роботизованих пристроїв (наборів Lego WeDo 2.0), розвитку науково-технічного та творчого потенціалу особистості дитини шляхом організації її діяльності в процесі інтеграції початкового інженерно-технічного конструювання та основ робототехніки, організації дозвілля учнів у позаурочний час: навчання з захопленням.
Вокальний гурток
Напрямок гуртка: художньо-естетичний
Керівник гуртка: Пальчик Олена Євгеніївна – учитель початкових класів
Завдання гуртка
- Розширення загального, естетичного та музичного кругозору вихованців; ознайомлення з основними поняттями музичної грамоти, академічного вокально-хорового співу;
- оволодіння навичками індивідуального, ансамблевого та хорового співу;
- формування та розвиток: музичної уяви, образного сприйняття музики та емоційне її виконання; музичних, ритмічних, вокальних та акторських здібностей; музично-естетичного смаку; потреби особистості у творчій самореалізації;
- виховання любові до вокально-хорового мистецтва, громадсько-патріотичних почуттів, моральних якостей особистості
Робота гуртка спрямована на формування у дітей співацької культури, знайомство їх з елементарними поняттями музичної грамоти.
Особливості гуртка
На заняттях вихованці опановують первинні вокальні уміння та навички: правила співу, співацьку поставу і дихання, диригентські жести. Види роботи: вокальні вправи, вокально-технічна робота над репертуаром; прослуховування музичних творів; сценічний рух; організаційно-масова робота.
Театральний гурток «Яблучко»
Напрямок гуртка: художньо-естетичний
Керівник гуртка: Пальчик Олена Євгеніївна – учитель початкових класів
Завдання гуртка
- Оволодіння основними поняттями та їх значеннями, які стосуються театрального мистецтва;
- оволодіння навичками акторської майстерності, сценічної мови та вокалу, сценічного руху, ритміки та хореографії;
- забезпечення формування та розвиток творчих здібностей вихованців;
- виховання дбайливого ставлення до народних традицій, національної свідомості, самореалізації в соціумі засобами мистецтва, популяризація театрального мистецтва.
Особливості гуртка
Полягають в тому, що його природа синтетична, у ньому поєднано мистецтво слова, дії, образотворчого мистецтва, музики, хореографії. Театральний колектив – це можливість для дитини різнобічно виразити себе.