Гуртки

Графік роботи гуртків в Решетилівській початковій школі на ІІ семестр 2024-2025 н.р.

 

Програми гуртків

Програма вокального гуртка “Музична мозаїка”
Навчальна програма гуртка “Аеробіка”
Програма гуртка з робототехніки “ReCs – решетилівські конструктори”
Програма театрального гуртка
Програма хореографічного гуртка “Танцювальна мозаїка”
Програма гуртка “МІНІ-ФУТБОЛ”
Програма гуртка “Баскетбол”

                                              ГУРТОК «Аеробіка»

Напрямок гуртка: Фізкультурно- спортивний

Керівник гуртка: Білаш М.Ю…- учитель початкових класів

Завдання гуртка:

  • розвиток кондиційних якостей (сили,  швидкості, витривалості , гнучкості) та координаційних здібностей.
  • Формування знань щодо функціональної спрямованості фізичних вправ, їх ефективного використання для зміцнення здоров’я.
  • Формування навичок проведення самостійних занять фізичними вправами.
  • Виховання бережливого ставлення до свого здоров’я та здоров’я оточуючих.
  • Виховання до інтересу , потреби   і звички до занять фізичними вправами.

Заняття проходить як традиційно, так і нестандартно (робота в групах, в парах, цікаві вправи з м’ячами , кругами,  вправи на ковриках ).

Особливості гуртка: учні зміцнюють своє здоров’я, поліпшують  свою фізичну підготовку.

Хореографічний гурток «Танцювальна мозаїка»

Напрямок гуртка: художньо-естетичний

Керівник гуртка: Ніколаєнко Ю.В. – учитель початкових класів.

Мета гуртка: формування компетентностей особистості засобами хореографії.

Завдання гуртка:

  • Пізнавальна компетентність, що забезпечує ознайомлення з поняттями та знаннями;
  • Практична компетентність сприяє оволодінню навичками хореографічного мистецтва;
  • Творча компетентність забезпечує формування творчих здібностей вихованців у процесі оволодіння хореографічним мистецтвом, розвитком естетичних почуттів;
  • Соціальна компетентність сприяє вихованню дбайливого ставлення до надбань світової, вітчизняної культури, цінностей рідного краю.

Особливості гуртка:  Фізичний розвиток, профілактика проблем з поставою, проблемами опорно-рухового апарату.

 

Гурток «Баскетбол»

Напрямок гуртка: Фізкультурно – спортивний

Керівник гуртка: Григоренко В.Д – учитель фізичної культури

Завдання гуртка:

– Формування загальних уявлень про фізичну культуру, її значення в житті людини збереження та зміцнення здоров’я.

– Розширення рухового досвіду, вдосконалення навичок життєвого необхідних рухових дій, використання їх у повсякденній та ігровій діяльності.

– Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя.

– Засвоєння техніки і тактики баскетболу.

– Забезпечення потрібного рівня розвитку кондиційних якостей, координаційних здібностей та можливостей функціональних систем організму.

– Комплекс удосконалення і проявлення в змагальній діяльності різних сторін підготовленості.

Особливості гуртка: Формування усвідомленої потреби у рухової активності і фізичного  вдосконаленню, сприяння збереженню та зміцненню здоров’я, набутого знань, умінь, та навичок, гармонійному розвитку особистості.

 

Гурток «Міні-футбол»

Напрямок гуртка: Фізкультурно – спортивний

Керівник гуртка: Григоренко В.Д – учитель фізичної культури

Завдання гуртка:

– Сформувати загальні уявлення про фізичну культуру і спорт.

– Розвинути основні фізичні якості.

– Виховати позитивне ставлення до занять фізичними вправами.

– Сформувати почуття патріотизму, волі до перемоги, сміливості, наполегливості.

– Організованості і дисципліни.

– Популяризувати здоровий спосіб життя.

Особливості гуртка: Формування у дітей стійкості і мотивації до збереження свого здоров’я, фізичного розвитку та фізичної підготовки через гру у футбол.

Гурток «Основи робототехніки та комп’ютерного моделювання RECSРешетилівські конструктори»

 Напрямок гуртка: науково-технічний напрямок інформаційно-технічного профілю

Керівник гуртка: Коровіна В.О. – учитель початкових класів

Завдання гуртка :

– оволодіння основними поняттями робототехніки, технічного конструювання та моделювання роботів, написання керуючих комп’ютерних програм;

 – закріплення та поглиблення вмінь і навичок конструювання роботів з використанням відповідних матеріалів й інструментів; удосконалення умінь і навичок програмування в галузі робототехніки;

 – розвиток образного, технічного мислення, проєктування та створення власних комп’ютерних програм та програм керування діючими моделями роботів, розвиток пізнавальної активності, стійкого інтересу до робототехніки;

 – впевнене і відповідне застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) для створення, пошуку,  обробки та обміну інформацією під час проєктування роботів; розуміння етики роботи з інформацією (авторське право, інтелектуальна власність тощо

 – створення умов для самореалізації, соціальної адаптації дітей, виховання культури праці, дисципліни, точності й акуратності, вміння працювати в команді.

Особливості гуртка:

 залучення вихованців до сучасних технологій конструювання, програмування та використання роботизованих пристроїв (наборів Lego WeDo 2.0), розвитку науково-технічного та творчого потенціалу особистості дитини шляхом організації її діяльності в процесі інтеграції початкового інженерно-технічного конструювання та основ робототехніки, організації дозвілля учнів у позаурочний час: навчання з захопленням.

Вокальний гурток

Напрямок гуртка:     художньо-естетичний

Керівник гуртка:      Пальчик Олена Євгеніївна – учитель початкових класів

Завдання гуртка

  • Розширення загального, естетичного та музичного кругозору вихованців; ознайомлення з основними поняттями музичної грамоти, академічного вокально-хорового співу;
  • оволодіння навичками індивідуального, ансамблевого та хорового співу;
  • формування та розвиток: музичної уяви, образного сприйняття музики та емоційне її виконання; музичних, ритмічних, вокальних та акторських здібностей; музично-естетичного смаку; потреби особистості у творчій самореалізації;
  • виховання любові до вокально-хорового мистецтва, громадсько-патріотичних почуттів, моральних якостей особистості

Робота гуртка спрямована на формування у дітей співацької культури, знайомство їх з елементарними поняттями музичної грамоти.

Особливості гуртка

 На заняттях вихованці  опановують первинні вокальні уміння та навички: правила співу, співацьку поставу і дихання, диригентські жести. Види роботи: вокальні вправи, вокально-технічна  робота  над репертуаром; прослуховування музичних творів; сценічний рух; організаційно-масова робота.

Театральний гурток «Яблучко»

Напрямок гуртка:     художньо-естетичний

Керівник гуртка:      Пальчик Олена Євгеніївна – учитель початкових класів

Завдання гуртка

  • Оволодіння основними поняттями та їх значеннями, які стосуються театрального мистецтва;
  • оволодіння навичками акторської майстерності, сценічної мови та вокалу, сценічного руху, ритміки та хореографії;
  • забезпечення формування та розвиток творчих здібностей вихованців;
  • виховання дбайливого ставлення до народних традицій, національної свідомості, самореалізації в соціумі засобами мистецтва, популяризація театрального мистецтва.

 

Особливості гуртка

Полягають в тому, що його природа синтетична, у ньому поєднано мистецтво слова, дії, образотворчого мистецтва, музики, хореографії. Театральний колектив – це можливість для дитини різнобічно виразити себе.