Лідер у мені

 

Про лідерство

 

«Лідерство – це вміння передавати іншим людям розуміння їхньої цінності та потенціалу настільки чітко, що в них з´являється натхнення бачити їх у собі.»

                                                                                                Стівен Кові

2 загальні способи бути лідером:

  1. Лідер самому собі. Означає керувати своїм життям. Бути впевненим у собі та відповідати за свої вчинки, за свою долю. Дивитися в майбутнє. Мати план і чіткі цілі, а також бути дисциплінованим у їх досягненні.
  2. Лідер для інших. Існує багато способів:
  • Ділитися знаннями та талантами у спосіб, який розширює спосіб мислення або таланти інших(Лідерство у сфері таланту/ думки)
  • Надихати інших на те, щоб вони бачили й розвивали свій потенціал. Бути прикладом для наслідування (рольовою моделлю)(Надихаюче лідерство)
  • Керувати групою- малою або великою- на шляху досягнення певної значущої мети. (Організаційне/командне лідерство)

 

Для нас дуже важливо: 7 звичок – це підготовка дитини до життя. Програма має навчити учнів покладатися на себе (бути незалежним) і співпрацювати з іншими (бути взаємозалежними)

 

Розвиваємо 7 звичок надзвичайно ефективних людей

 

Звичка 1: Я проактивний

Я відповідальний(-а).

Я виявляю ініціативу.

Я вибираю свої дії, своє ставлення і свій настрій.

Я не звинувачую інших у своїх помилках.

Мене можна образити лише, коли я вирішив(-ла) бути ображеним (-ою).

Звичка 2: Я знаю свою мету

Я планую заздалегідь і встановлюю цілі.

Я роблю те, що має значення і щось змінює.

Я важлива частина свого класу і роблю свій внесок у виконання у виконання школою свого завдання та реалізації її бачення.

Я шукаю способи стати гідним громадянином .

Звичка 3: Я спершу роблю найважливіше

Я витрачаю свій час на те, що важливіше.

Це означає, що я скажу НІ тим речам, які я не повинен робити.

Я встановлюю пріоритети, складаю план і дію згідно зі своїм планом.

Я дисциплінований (-на) та організований (-на).

Звичка 4: Я думаю у стилі «виграв-виграв»

Я зважую свої бажання й бажання інших.

Я роблю внесок на Рахунки Емоційного банку інших дітей і дорослих.

Коли виникає конфлікт, я шукаю варіанти, які працюють на обидві сторони.

Звичка 5: Я слухаю іншого, а потім пояснюю своє

Я слухаю і думаю, що відчувають інші люди.

Я намагаюсь побачити речі з їхнього погляду.

Я слухаю інших, не перебиваючи.

Я впевнено висловлюю свої ідеї.

Розмовляючи з людиною, я дивлюся їй у вічі.

Звичка 6: Я створюю синергію

Я ціную сильні сторони інших людей і вчуся уних.

Я приязно спілкуюся з іншими, навіть з людьми, які сильно відрізняються від мене.

Для вирішення проблем, я намагаюся дізнатися думку інших, адже знаю, що об’єднавшись у команду, ми можемо знайти кращі рішення, аніж кожен з нас поодинці.

Я поводжуся скромно.

Звичка 7: Я вчасно загострюю пилку

Я піклуюся про своє тіло – їм здорову їжу, виконую фізичні вправи, достатньо і вчасно сплю.

Я проводжу час із родиною та друзями.

Сфера моїх інтересів не обмежується школою.

Я намагаюсь у зважений спосіб допомагати іншим.

 

Є 8 звичка: Знайди свій голос і надихай інших, щоб вони знайшли свій голос.

 

Де реалізовуємо:

  1. Інтегроване навчання
  2. Безпосередньо уроки
  3. Моделювання поведінки та ситуацій

 

Як реалізовуємо:

Будь-який шкільний захід перетворюємо на лідерський захід. Основна мета лідерських заходів – сформувати почуття спільності, об’єднати єдиним баченням мети і створити культуру довіри. Трибуну намагаємось віддавати дітям.

 

Кодекс  співпраці:

  • Моделюй бажану поведінку
  • Бери відповідальність
  • Поважай
  • Удосконалюйся, досягаючи цілей
  • Співпрацюй з іншими

Шкільні проекти, через які розвиваємо лідерські навички

Жовтень «Я читаю щодня»

Листопад «Люблю свою мову і знаю, її щодня вивчаю»

Грудень «День починається з добра»

Січень « Звичаї  рідного краю»

Лютий « Математика в професіях моїх батьків»

Березень «Нас єднає Шевченкове слово»

Квітень « Лідери з дитинства», День лідерства

Травень «Пізнаємо Європу разом»