Від ідеї до міжнародного визнання
Під таким гаслом з 19 по 23 березня у закладі проведено цікаві заходи в рамках Всеукраїнського фестивалю «STEM-весна 2018». Учні 1-2 класів працювали на майданчику з LEGO-конструкторами, а потім презентували свої винаходи.
Учні 3 класів працювали над проектом «STEM-професії майбутнього» та презентували свої лепбуки з власними малюнками та описами.
Учні 4 класів брали участь конкурсі есе на тему «Моя професія майбутнього: впевнено іду до мети».
Чому саме такі заходи були у нашій школі? Тому що STEM-освіту часто називають «навчанням навпаки». Ланцюжок «від теорії до практики» у STEM зазвичай зворотний: спочатку – гра, придумування та майстрування пристроїв і механізмів, а вже потім, у процесі цієї діяльності, – опанування теорії і нових знань. Але, звісно, STEM-освіта – це не тільки «навчання навпаки». Абревіатура STEM розшифровується як science (природничі науки), technology (технологія), engineering (інженерія), mathematics (математика).
Тому прагнемо, щоб у нашій країні було багато класних інженерів, дослідників, механіків, програмістів, щоб Україна стала високотехнологічною державою!