Участь у моніторинговому дослідженні якості початкової освіти
19 квітня учні 4-Б та 4-В класів брали участь у моніторингу якості початкової освіти. Мета моніторингового дослідження – оцінити стан сформованості читацької та математичної компетентностей і зафіксувати результати навчальних досягнень випускників початкової школи напередодні впровадження нового стандарту початкової освіти. Учні 4-Б класу отримали завдання на роботу з різними типами текстів: художніми (фрагменти з творів художньої літератури, невеликі оповідання тощо), інформаційними (буклети, інформаційні листки тощо), а також пізнавальними (тексти про природу, культуру, науку й технології тощо). Завдання з математики перевіряли знання і вміння школярів з 4-В класу з таких розділів: “Числа і вирази”, “Геометричні фігури і геометричні величини”, “Вимірювання”, “Робота з даними”. Результати окремих учнів, а також загальні результати закладів освіти, що бралить участь у моніторинговому дослідженні, оприлюднено не буде. Цього року у моніторингу брали участь понад 9 500 четвертокласників із 368 закладів освіти всіх областей.
Висловлюємо вдячність учителям 4-Б класу Ярощук Н.Ю. та 4-В класу Коровіній В.О. за належну організацію класів у проведенні моніторингового дослідження.