Досліджували тему правильного і корисного харчування
Тиждень перед канікулами для учнів 1-А та 1-В класів був цікавим та смачним, адже діти опрацьовували надзвичайно актуальне питання «Навіщо їсти?». Гаслом роботи під час тижня був вислів: «Треба їсти для того, щоб жити, а не жити для того, щоб їсти». Досліджувати тему правильного і корисного харчування дітям допомагали герої Смачнуля і Питайлик та цікаві зошити навчального курсу «Абетка харчування» глобальної програми «Здорові діти» (Nestlé Healthy Kids). Протягом 5 днів діти відповідали на питання:
• Навіщо ми їмо?
• Яка користь від їжі?
• Чи будь-яка їжа корисна для людини?
• Чи вся їжа смачна? А може смачна їжа бути шкідливою?
• Скільки разів на день потрібно їсти?
Уроки української мови теж були смачними, адже цікаво було не лише читати про шоколад і цукор, а й дізнатися з чого виготовляють ці продукти, які корисні страви можна приготувати, проаналізували корисність продуктів за допомогою цеглинок Lego. Діти познайомилися з поняттям «тарілка здорового харчування», створили кожен власні та великі тарілки для цілого класу. На перервах продовжували дослідження: під час перекусів обговорювали свої смаколики, їх склад та вплив на дитячий організм; спостерігали за горінням чіпсів та сухариків ( діти зробили висновок, що чіпси плавляться, як пластик, і пахнуть зовсім не смачно! ) ; провели експеримент з монеткою та «такою улюбленою колою» і чекаємо на результат після канікул. Екологічна агітбригада учнів 4 класів “Екологи” розповіла дітям про те, як правильно сортувати сміття, куди можна здати на переробку пластикові пляшки та різні обгортки від продуктів харчування.
Останній день вивчення теми дозволив дітям відчути себе справжніми кухарями – до свята зустрічі весни діти самостійно приготували пиріжки! Які ж ароматні та смачнющі вони вийшли!
Віримо, що діти знайшли відповідь не лише на запитання «Навіщо їсти?», а й усвідомили, що харчування повинно бути правильним і корисним!