Зустріч у “Шкільній студії юних дослідників”
24 лютого вчителі, учні та їх батьки зібралися на зустріч у “Шкільній студії юних дослідників”.
Дослідження для учнів початкової школи – це заняття, які:
допомагають спостерігати за природою чи явищами;
проводити прості експерименти;
навчатисяу грі та через власний досвід;
вчать ставити запитання:
аналізувати та робити висновки.
Про участь учнів закладу у конкурсах “Юний дослідник”, “Кристали”, “Oskar” від Малої академії наук, в Інтернет-олімпіаді “Крок до знань”, рекомендаціями щодо участі в конкурсах, важливості формування наукового мислення на основі досліджень розповідала Лариса Деркач, заступник директора з НВР.
Як у класі можна організувати вирощування кристалів – поділилася Світлана Гусаренко, учителька 3-А класу.
Доповнила порадами та рекомендаціями Наталія Ярощук, учителька 3-Б класу. Адже має успішний досвід підготовки учнів до конкурсів, які потім стають переможцями на Всеукраїнському рівні.
Про успішний досвід участі своєї учениці у ІІ етапі обласного конкурсу експериментально-дослідницьких робіт з природознавства “Юний дослідник” розповіла Олена Пальчик, учителька 1-Г класу.
Етапи участі учнів в інтернет-олімпіаді “Крок до знань” проаналізувала Людмила Дикопавленко, учителька 1-А класу, зазначила важливі моменти відеопрезентації дослідження.
Нам цікавий успішний досвід участі у конкурсах кожної класної команди: учня, учителя, батьків.
Дякуємо Ярославу Бодні, учню 4-В класу, та його мамі Аліні Олександрівні,
Богдану Чернишенку, учню 3-В класу, та його мамі Ользі Сергіївні за участь у зустрічі, за інтерес до теми дослідження у початковій школі, за допомогу та підтримку дітей.
Корисно, практично та цікаво.


