Уроків математики багато не буває
🤔Чи може бути математика зрозумілою?
🤔Чи може бути математика цікавою та захопливою?
Так. За допомогою математичного сторітелінгу.
🤔Як це?
Сьогодні учні 3-В класу за допомогою вигаданої історії про третьокласника Богдана, який вивчав у школі сім чудес України, а влітку з батьками подорожував, вивчали двоцифрові, трицифрові числа та роботу з даними.🚘“Мандрівка” до Хотинської фортеці допомагала дітям: ☑️повністю зануритися в історичний період, коли будувалася фортеця, ☑️відкрити багато цікавих фактів про неї; ☑️попрацювати з картою не просто так, а повторити одиниці вимірювання довжини; ☑️позначити та порівняти відстані між містами України;
☑️розв’язати задачу та дізнатися глибину хотинського колодязя;
☑️придбати уявні сувеніри для рідних у крамниці.
Що важливо?
🔹Урок – це практичні навички:
робота з даними, з календарем, картою, грошові розрахунки.
🔹Урок – це розвиток м’яких навичок: креативність, уміння домовлятися, працювати в команді, планувати свій час, щоб легко адаптовуватись до різних життєвих ситуацій.