STEM експрес – шкільний проєкт лютого
STEM експрес – шкільний проєкт лютого.
У нас на старті – Інженерний тиждень.
День 1
Пригадали, що означають поняття “STEM”, інженерія, чи важлива професія інженера.
Проводили активності та практичні вправи по класах.
Вони допомагають учням краще зрозуміти, як математичні, природничі, мистецькі науки та інженерія проявляється у нашому повсякденному житті.
Нам приємно бачити впевненість дітей у власних силах, можливостях, коли майструють, виготовляють, вирізають та перевіряють, як працює, крутиться, гуде, їде чи летить виготовлений виріб.
День 2
Сьогодні “інженерили”наші першокласники.
Рухомі іграшки та забавки, механічні телефони, моделі “Перекоти-поле” та цікаві решітки.
Працювали в групах, малих та великих, обговорювали усі разом.
Ділилися враженнями та відчували підтримку вчителів та однокласників.
День 3
Учні 2 класів теж у стані потоку Інженерного тижня. У них повна зосередженість на тому, чим вони займаються. І супроводжують їх відчуття легкості й задоволення.
Виготовили іграшку-головоломку “Клік-клок”, механічні телефони, кишенькового друга “Спільника”, який може допомогти заземлитися, коли стає тривожно чи неспокійно.
Таких своєрідних “антистресів” виготовили чималенько, вистачить на всіх!
Ну і улюблені рухомі іграшки! Куди ж без них? Різної форми, кольору та уподобання.
Шкода, що тривоги вносять корективи у наші плани.
Але вчителі та батьки завжди підставляють надійне плече та “інженерять” разом з маленькими розумниками.
День 4
Нам цікаво було спостерігати за інженерним процесом у наших третьокласників.
Спільне виконання задач в взаємодопомога, цікаве поєднання різних процесів і швидке кріплення деталей не залишало учнів байдужими.
Самозбірне швидке авто, іграшка “Тіп-топ”, паперова конструкція для збору деталей і віяло, утворення кола для запуску двигуна і проходження лабіринту, моделювання кораблів та літачків.
Динамічно, пізнавально, командно.
День 5
Учні 4 класів протягом тижня також перевіряли свою самозарадність, були в пошуку рішень та креативних ідей.
Вони підтримували одне одного, обмінювалися досвідом та розподіляли обов’язки.
У разі потреби, могли самостійно виконувати завдання вдома.
Виготовляли іграшки та меблі з паперу й картону, моделі дихальної системи людини, механічні іграшкові автомобілі “Вжухи”, кишенькових роботів “Спільників” та човників з двигуном, які швидко рухалися у воді (випробувальними майданчиками були ванні кімнати).
Легко працювали з інструкціями та інструментами: дрилями, викрутками, ножицями, ножами.
Ділилися своїми інженерними знахідками та цілими колекціями виготовлених речей.
Молодці! Це було круто.