“Читай. Спілкуйся.Надихай! “Шкільний челендж читання вголос. День1
📚Для читання вголос свідомо обирали твори Василя Сухомлинського. Вони короткі й зрозумілі дітям.
📚Для обговорення прочитаного й постановки запитань використали прийом критичного мислення “Дзеркала та вікна”.
“Дзеркалом” сьогодні у класах були невеликі тексти.
📚Саме в них діти легко впізнавали себе, свою родину, шкільних друзів та проживали історії, близькі до їх невеликого досвіду.
📚Після прочитаного разом відкривали “Вікно” – аналізували вчинки героїв, а вони, до речі, могли бути і нетиповими. Тоді й наставав час жвавого обговорення…А це дуже важливо! Правда ж?
🤗Світлини першого дня: в школі й удома.
😉Які емоції бачимо? Зосередженості, вдумливості, уважності, радості, спокою, впевненості та задоволення.