Професійні діалоги
📎Про освітні втрати, підходи до вимірювання та можливі варіанти їх компенсувати в розрізі школи – ці важливі питання сьогодні обговорили в педагогічному колективі.
📎Бліц;
📎опитування;
📎робота в групах, щоб спланувати заходи щодо вимірювання освітніх втрат та їх компенсації;
📎Попередньо ознайомилися з результатами моніторингу якості освітнього процесу під час війни від О.Ліннік, експерта ініціативи “Збереження доступу до якісної освіти”.
📎Обговорили ресурси (зокрема освітню платформу “Всеукраїнська школа онлайн”) та інструменти, які допоможуть провести якісний моніторинг та виявити й надолужити прогалини у знаннях та вміннях учнів і учениць.
📎До діалогу долучалася практичний психолог Юлія Козаренко та пропонувала цікаві вправи для покращення психоемоційного стану учнів під час повітряних тривог та перебування в укритті.
📎Продуктивно, командно, чітко та конструктивно.
Дякуємо за розуміння важливості проблеми, аналіз шкільної ситуації, мудрі думки, рекомендації та слушні пропозиції !🤗