Методична нарада
Перший місяць навчання позаду. Важливо розставити акценти, підвести перші проміжні результати навчання в умовах воєнного стану, частих тривог та шукати відповіді на важливі питання.
Як учителю початкових класів ефективно управляти освітнім процесом у своєму класі, на своїх уроках?
“Прокачували” організаційну та прогностичну компетентності відповідно до Професійного стандарту вчителя.
Лариса Деркач, заступник директора з НВР, проаналізувала результати вхідного діагностування учнів 2-4 класів.
Людмила Дикопавленко, учителька 1-А класу, Світлана Гусаренко, учителька 3-А класу, представили практичні кейси з теми “Розвиток комунікативної компетентності учнів початкової школи у І та ІІ циклах навчання в НУШ”.
Людмила Золотарьова, учителька 4-Б класу, розкрила секрети організації продуктивної самопідготовки учня.
В обговоренні питання “Якість освітнього процесу” педагоги задавали важливі запитання адміністрації закладу, планували спільні заходи, ставили завдання та вносили пропозиції.
Професійно, командно та конструктивно.