Інженерний тиждень 2025
З 31 березня по 04 квітня разом з іншими закладами України будемо досліджувати, як наука та інженерія проявляються у нашому повсякденному житті, як вони роблять його безпечнішим, комфортним і цікавішим.
Будемо дружно “інженерити”, підвищувати впевненість у своїх силах та можливостях, знайомитися з різними професіями.
Цікаві завдання будуть сприяти посиленню самозарадності учнів, враховуючи глобальні виклики і можливі перспективи.
Це ми про те, що наші діти через 10 років будуть активно розвивати нашу країну.
Сьогодні цікаві активності та експерименти.
Учні 3-В класу пригадали техніку “оригамі”, створили ланцюг з фігурок і переконалися, як працює “принцип доміно”.
Учні 3-Б класу виготовляли рухомі іграшки. Це нелегкий, але дуже цікавий творчий процес з використанням різних матеріалів і технік.
Молодці! Чудово!




У 4-В презентація інженерних активностей.
Як це було у школі переглядайте у відео.
Як це відбувалося вдома, інженерні історії розміщуємо в сторис.
Пізнавально, цікаво та просто. Молодці!
Учні 2-Б класу моделюють ракету з паперових стаканчиків, кольорового паперу.
Дуже старанно.
Учні 3-А класу дуже люблять працювати з конструктором, який дозволяє зрозуміти явища і закони, як працювати зі схемами та таблицями.
Разом складали електричне коло, вмикали й вимикали вимикач, навіть за допомогою звукової інформації.
Учні 4-А класу зосередилися на інженерному проєктуванні з цікавою назвою “Хапалка”.
Працювали дружно і дуже результативно.
Передувала творчій роботі дуже важлива і корисна розмова з учнями про ігрові автомати, зокрема про “хапалки”.
Всі знають ці прозорі бокси з купою іграшок.
Здається, якщо добре захопити одну з них, то вдасться виграти за кілька гривень.
Багато справді хто так думає, що результат залежить від вправності людини.
І автоматом вона легко може управляти.
Насправді ж уміння мало, що значать. Автоматом керують особливі налаштування, програми, створені розробниками.
Дізнатися, коли і яку команду отримає “хапалка”, абсолютно неможливо. Це визначає ще одна програма – генератор випадкових чисел.
“Інженерний тиждень” навчає нас не тільки майструвати, але й вчить критично мислити і бути фінансово грамотним.
Адже, у підсумку, якщо порахувати вартість іграшки та кількість грошей, які витратили на кожну спробу, дешевше іграшку купити.
Згодні?
Робота кипить. У дітей повна зосередженість на тому, чим вони займаються. І супроводжують їх відчуття легкості й задоволення.
Учні 1-Б класу виготовили “Вітрячок”, щоб потім використати для проведення дихальних вправ.
Учні 2-А класу виготовили “Рукавичку емоцій”, а учні 4-Д класу “Рухому руку”.
У 3-В дружно виготовляли іграшку-головоломку “Спільника”.
Таких своєрідних “талісманів” виготовили чималенько, вистачить на всіх!
Ну і улюблені рухомі іграшки з’явилися у 2-Г, 4-Б і 4-Г. Куди ж без них? Різної форми, кольору та уподобання.
Вчителі та батьки завжди підставляють надійне плече, дають корисні підказки та “інженерять” разом з маленькими розумниками.
Учні 3-Б класу обговорили важливу та актуальну тему – сортування сміття.
Відзначили, що його сортування може приносити прибуток.
Бути екологічно свідомими, сортувати папір, пластик, здавати у пункти прийому вторинної сировини для переробки можуть і діти з допомогою дорослих.
І, навіть, робити свої маленькі заощадження.
Приємно, що до Інженерного тижня долучилися батьки Максима Володарського: мама Аліна Василівна і тато Дмитро Миколайович.
Вони допомагали учням виготовили сміттєві баки з паперових стаканчиків та картону з руховими деталями. Вийшли, як справжні!
В кінці інженерних активностей батьки закликали дітей долучатися до сортування сміття, щоб зберегти нашу Землю чистою і квітучою.
Дякуємо родині Володарських за співпрацю, розуміння та участь в Інженерному тижні
Багато цікавих завдань, врав та рішень, технічного моделювання, активностей було включено у наш Інженерний тиждень.
Використовували всі можливі, але доступні матеріали: папір, картон, паперові стаканчики, лотки для яєць, трубочки, палички, кришечки, пластикові пляшки, клей.
У нас злітали ракети, вітрячки та ціла зграя радісних пташенят, рухалися машинки, повзали комахи, гусениці та змії, стрибали жабки.
Інженерили як у школі, так і вдома.
Дякуємо учням, усім класним керівникам, асистентам вчителів, вихователям гпд та нашим батькам, які втілили так багато ідей та експериментів упродовж Інженерного тижня.
Дякуємо за єднання та творчість.