Вчителі навчаються та обмінюються досвідом
15 листопада року в Полтавському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського відбуся черговий семінар-тренінг для учителів пілотних шкіл області. Учителі експериментальних пілотних класів ділилися власними здобутками з питань впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти.
Мова йшла не тільки про особливості роботи за тижневими Модельними навчальними програмами, а й про діяльнісний та інтегрований підхід в умовах Нової української школи, про методику та практику проведення ранкової зустрічі, інтегрованих занять з курсу «Я досліджую світ», про адаптацію першокласників, партнерство школи та сім’ї. Учасники тренінгу працювали над техніками розвитку емоційного інтелекту дитини, вчилися Classroom-менеджменту. Виконуючи різноманітні завдання, педагоги виявляли креативність, творчість, набували навичок взаємодії, командної роботи, формували компетентності, необхідні для успішної самореалізації у професійній діяльності.
(Джерело: http://poippo.pl.ua/novyny-poippo-blohom/item/4441-nova-ukrainska-shkola-zustrich-pershoprokhidtsiv)
Ми вже неодноразово писали, що Пілотний проект з англійської мови реалізується спільно з Британською Радою в Україні у партнерстві з Cambridge University Press таCambridge English Language Assessment у декілька етапів.
Підготовка вчителів здійснюється за принципами змішаного навчання і включає в себе очне навчання та онлайн взаємодію. Перший етап включав підготовкау вчителів до пілотування матеріалів. Очні тренінги відбулися у серпні у м. Біла Церква.
Другий етап триває зараз. Це проходження онлайн курсу з комунікативного навчання англійської мови в початковій школі. Курс надається вдома департаментами Кембриджського університету: Cambridge University Press таCambridge English Language Assessment. Онлайн-курс пояснює основні аспекти більш ефективного навчання дітей молодшого шкільного віку шляхом кращого розуміння їх потреб та ключових елементів комунікативного підходу під час планування та втілення мовних завдань. Цей курс роз’яснює основні елементи комунікативного підходу, метою якого є акцент на активній діяльності учня у процесі учіння, надання можливостей становлення власної думки учня, що мотивує та залучає учнів до плідної роботи на уроці. Курс включає теоретичну та практичну частини про те, як відбувається процес навчання учнів, та яким чином планувати та створювати комунікативне середовище у класі. На третьому етапі: очні тренінги для вчителів (січень-лютий 2018р.). Тренінг має на меті обмін досвідом та обговорення поточного стану і проміжних результатів пілотування нових матеріалів в початковій школі.