Урок української мови у 3-Г класі
🔎Чи можна знайти щось спільне, об’єднати на уроці поняття “цінності людини”(родина, сім’я, щастя, любов) та “граматичні категорії іменника”(рід, число)?
🔎Чи легко розрізняти рід іменників уже на першому уроці вивчення теми?
🔎Чи можна “малювати” іменники, шукати їх “деталі” та закріплювати тему?
🔎Чи можна легко, дружно працювати в парі, групі, усім разом, а відчувати свою, саме свою впевненість, власну компетентність та легко визначати рід іменників, складати речення, працювати з текстом?
🔎Чи можна проаналізувати свою роботу та визначити “успіхи” й “помилки”?
💜Саме так, по-діловому, працювали учні 3-Г класу на уроці української мови.
💚Щільно, багато практичних вправ, потрібних коментарів для розуміння.
🤔Що допомагало?
Розуміння + підтримка! Усіх! Один одному. Учнів та вчителя.
Для нас важливе партнерство!👫🧑🏫👫❤️