ART ЛІТО. Творча студія

Пʼятниця – чи не найкращий день тижня.
Чому б його не зробити по-особливому творчим?
Як? Запропонувати цікавий проєкт, який обʼєднає цікаву інформацію про художників, відкриття науковців-конструкторів, сам процес малювання та літні мрії. Канікули ж, як не як!
«Лечу в Літо!» – саме так назвали наш проєкт.
Розпочали з постерів з повітряними кулями. На них так класно віртуально мандрувати! Свіже повітря, чудові краєвиди. Та й друзів можна взяти з собою.
Коли розглядали постери, згадали професію художника-ілюстратора.
Це майстер, який уміє створювати візуальні образи до медіа: книг, журналів, веб-сайтів, реклами і постерів, у тому числі.
Разом міркували над секретом руху повітряної кулі та хто винайшов цей тепловий літальний апарат, який рухається без двигуна і турбін.
Згадали про фестивалі повітряних куль, які проводяться в Україні, а саме в Камʼянці-Подільському, Києві.
Поки йшли обговорення, у натхненних юних художників, уже в руках були олівці і малювалися ескізи. Шалену творчу енергію не зупинити)))
Працювали без умов та обмежень у виборі форм, кольору та дизайну.
Недарма ж і проєкт « Лечу в Літо».
Говорили і про літні мрії)))
Про те, кого й що берете або взяли б собою у кошик кулі для літньої мандрівки.
Повітряні кулі малювалися легко й завзято. Фарбами, як і щораз.
Зʼявлялися кулі, як гриби після дощу. Барвисті, неповторні й створені з любовʼю.
Хотіли презентувати Їх на подвірʼї.
Але рвучкий вітер не дозволив. (Та й справжні повітряні кулі під час сильного вітру не вирушають у політ)))
Тому представляли свої роботи у залі.
За роботу кожний художник/художниця відзначені сертифікатами.
Теплоти відчуттів від спілкування та творчості додав смачний липовий чай з печивом. Звичайно з наших ароматних лип, що ростуть і квітнуть зараз на шкільному подвірʼї та щодня чекають наших чудових дітлахів.
Дякуємо всім, хто був з нами, підтримував, переглядав фото та вірив у дітей.
Хай літо для всіх дітей України буде мирним та щасливим! Хай збудеться мрія політати на повітряній кулі над Україною.
Мак – чарівна квітка, символ, оберіг.Своєю ніжною красою зачаровує погляд і художників, і фотохудожників.
Маки мають чудовий вигляд у моноколірних натюрмортах, а також серед інших квітів.
На нашій шкільній клумбі польові маки пречудово почуваються.
Тож заняття розпочали з маленького дослідження.
Звернули увагу на особливості тендітної квітки. Щоб потім її намалювати.
Перед творчим завданням надихалися роботами української художниці Віри Кавури, яка є майстром квіткових натюрмортів та роботами фотохудожників з маками.
А далі процес послідовний та творчий.
Вибір натюрморту, аналіз, композиція, начерк, деталізація, робота з кольором, опрацювання деталей.
А ще…
Віра в себе, наполегливість, цілеспрямованість і … результат.
Хоча у рейтингу складності це завдання ( за відгуками дітей) було на першій позиції.
Тому варто додати до вражень – захоплення від дітей та їх старання. Молодці!
Любов дітей до тварин безумовна. Майже в усіх є домашні улюбленці.
Тому розмову на початку заняття розпочали про те, що багато художників теж люблять тварин, малюють їх і їх роботи належать до анімалістичного жанру.
Сьогодні аналізували творчість Брайтона Рівʼєра, британського художника. Бо саме у нього є серія робіт «Діти і собакиʼ.
Звернули увагу на таку важливу деталь: характер, емоції дітей художник майстерно передає і тварині, яка зображена поруч.
Творчий процес розпочали з переліку порід собак. Голосували, яку ж оберемо для композиції.
Більшість обрала пуделя, мімішного , довірливого та мʼякенького, наче іграшка. ( Можливо це і вплинуло на вибір: діти, як не крути))). Серйозні хлопці обрали інші породи. Їм за це великий респект))).
Але домовилися, що пудель у кожного буде особливий: характер, настрій, колір.
А оскільки студія літня, то додали в роботу літніх деталей( квіти, метелики, сонечко, капелюх … на що спроможна фантазія художника).
Результати творчого процесу обговорили в «Колі вражень».
Оцінили, похвалили, підбадьорили усіх.
Це ж так важливо!
Сьогодні на першому занятті творчої студії намагалися відчути силу і красу моря.
Так як їх відчував Вінслоу Гомер, американський художник-мариніст.
Дізнавалися про особливості творчості митця, чому захоплювала його велич моря, океану та зʼявилося багато морських пейзажів з різним настроєм: від руйнівної сили до загадкової тиші.
Ми додали в композицію морських пейзажів важливий і сильний символ – маяк.
Він зажди допомагає знаходити безпечний шлях, виходити із складних ситуацій і приймати правильне рішення.
Він – символ незламності, стійкості і надії.
Малюємо фарбами і памʼятаємо про основний засіб виразності живопису – колір.
Від нього залежить настрій роботи та її глибокий зміст, розуміння настрою моря, неба, старого маяка, який багато років несе варту на вершині пагорба і чекає з плавання кораблі, лодки чи вітрильники.
Тому у дітей такі різні, але водночас, дуже старанні й гарні роботи.
Браво, діти! Ви – талановиті!



