Невигадані шкільні історії
Часто ми чуємо, що сучасні діти “залипають” в гаджетах і їх більше нічого не цікавить.
Ми можемо заперечити.
Заперечити і розповісти багато цікавих шкільних історій, коли діти обирають корисну та інтелектуальну гру – шахи.
Під час перерв гра в шахи виконує, перш за все, розважальну функцію – дозволяє цікаво й весело провести час з однолітками і не тільки зі свого класу
Проте й розвивальний характер шахів не заперечить ніхто.
Щоб зіграти переможну партію, діти багато думають, аналізують ходи суперника та продумують власну тактику.
У цієї історії є справжні герої – хлопці й дівчата 3-Г класу, більшість яких відкрили гру в шахи у школі. Світлана Семенова, асистент учителя, принесла свою коробку з шаховими фігурами і запросила дітей пограти.
Хтось робив це вперше, хтось уже грав удома з рідними і теж згодом приніс домашню коробку шахів. Їх стало багато.
Захоплення переросло у щоденний ритуал – обов’язково зіграти кілька партій.
На перервах у 3-Г почали приходити хлопці з 3-Б, 4-В, 4-Д класів та проводити міні-турніри.
Світлана Андріївна розпродає учням історію гри, історії про відомих шахістів та вчить дітей планувати хід гри, приймати рішення, бути зосередженими та уважними, уміння дотримуватися правил та етики.
Учителька 3-Г класу Юлія Таран відзначає позитивний вплив гри в шахи на дітей, на їх стосунки в класі та на зростання активної роботи на уроках.
Дуже приємно, що діти у квітні хочуть провести у закладі шаховий турнір та запросити стати учасниками учнів та вчителів, які люблять грати в шахи.
Це буде дуже КРУТО!
Готуємося і чекаємо!


