Як захоплення переростає в творчість
Якби Влада Жаботинського, учня 3-В класу, запитали у який період часу він хотів помандрувати, він без вагань би відповів:
- Спочатку у мезозойську еру, щоб побачити справжніх динозаврів:
велетнів та карликів,
миролюбних травоїдних та найлютіших хижаків.
Нажаль, “машини часу”, поки що не створили.
Тому Влад про еру динозаврів дізнається з книг, енциклопедій, довідників та відео.
Довго розглядає особливості кожного виду, обмірковує, порівнює і…
Далі знову уявна мандрівка в часі. Ні, не назад у доісторичний період, а у далеке фантастичне майбутнє.
Де загадковий світ роботів.
Які рятують людей, тварин.
Розпізнають емоції та допомагають виконувати різні операції.
Дивують можливостями чи змагаються з людиною.
Знову багато таємниць і відкриттів, багато запитань допитливого хлопчика і відповідей мами й тата, вчительки, із книг, Інтернету і ШІ.
Коли у Влада з’явився перший конструктор Lego, все почуте, прочитане та побачене він втілював у невеличкі моделі (скільки міг дозволити набір). Складав, розбирав і знову складав. Звичайно ж, нові і нові моделі роботів та динозаврів.
У школі загорілися очі. Чому? Вабили величезні бокси з Lego.
Вони стали улюбленим “місцем сили” і “місцем натхнення”.
Перерви – це час для авторської вигадки ще одного робота чи динозавра.
А ще – улюблені заняття на гуртку з робототехніки “ReCs”.
Серйозні програмовані завдання. Потрібно придумати механізми з приводами, датчиками, керівною системою, сенсорами та джерелом живлення.
Влад дуже старанний, наполегливий, виважений та уміє виконати всі завдання бездоганно та оригінально.
Він переможець конкурсу з технічного моделювання.
Його авторські роботи були відзначені грамотами.
Знаємо, ця історія обов’язково буде мати цікаве продовження.
Зичимо Владиславу натхнення, творчості та залишатися завжди допитливим, цілеспрямованим та винахідливим!
Дякуємо батькам та вчительці Валерії Коровіній за підтримку та розкриття творчих здібностей Владислава.
Віримо, що у майбутньому, це будуть не іграшкові, а справжні технічні винаходи та відкриття.